BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
324TD Długo kręci przy odpalaniu
Autor Wiadomość
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 05:01   324TD Długo kręci przy odpalaniu

Problem jest taki że długo muszę ją kręcić żeby zagadała. Czy to rano czy na ciepłym silniku. Mogę nawet zgasić i po 5 sek chcieć odpalić i taż długo kręci. Świece raczej grzeją bo rano sprawdzałem czy bez grzania będzie to samo to już bardzo długo kręciła. No i jeszcze jeśli chcę żeby zapaliła to muszę trochę trzymać gaz, inaczej łapie łapie ale do końca nie ma ochoty załapać. Po przekręceniu stacyjki zapala się kontrolka od pompy która gaśnie po chwili i zapala się zielona. I w miedzy czasie oczywiście kontrolka od świec. Więc z tym chyba ok. Czy ktoś pomoze ??
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
Ostatnio zmieniony przez Miro 2011-07-23, 07:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
moher 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Gru 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-22, 08:05   

może brak paliwa, kup nowy filtr i sprawdź szczelność przewodów.
 
 
 
Melis 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lut 2005
Skąd: Ostrowite
Wysłany: 2011-07-22, 08:08   

Zobacz czy paliwo się nie cofa (widać to gołym okiem przez wężyk pompując pompką lub przy rozruchu) lub czy nie ma dużej ilości pęcherzow powietrza w przewodzie.

Kontrolka wtrysku sterującego sie pali???
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 09:04   

Musimy wkońcu się umowic na sprawdzenei rozrzadu i pompy ;)
W tdsach i td najczestrzą przyczynądługiego krecenia był rozjechany rozrzad lub pompa...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2011-07-22, 09:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
spr 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Cze 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-22, 09:57   

popieram przedmówców:
-sprawdzić czy w wężu za filtrem nie ma pęcherzy powietrza
-przed rozruchem spróbuj kilka razy po pompować paliwo ręczną pompką na filtrze
-rozgrzewaj swiece i czekaj az zgasna wszystkei kontrolki i usłyszysz charakterystyczne pykniecie,wtedy kręć,masz na 100% dobrze rozgrzane świece
-rozrząd kluczowa sprawa.

No i pytanie jaka pompa?mechaniczna czy elektroniczna
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 10:04   

spr napisał/a:
No i pytanie jaka pompa?mechaniczna czy elektroniczna

Touringi miały tylko elektroniczną.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 14:17   

-filtr wymieniony
-pompowalem ja zaraz przed odpaleniem nic nie pomaga
-nie mam przezroczystych przewodow
-czekalem do konca az uslyszalem ten dzwiek przekaznika i tez tak samo odpala dlugo krecac

co dalej?

lukas no musze wpasc do Ciebie.

Jest jeszcze cos co moze wskazywac ze jest cos zle ustawione. Powiedzmy ze jade sobie na 2 biegu stalym gazem obroty ok 2 tys i zaczyna szarpac. Nie jest to szarpanie jak by silnik kulawo chodzil tylko robi doslownie kangory jak nauka jazdy. Wtedy albo musze dodac gazu do dechy i wraz z wzrastajacymi obrotami uspokaja sie albo wysprzeglic zeby sie uspokoilo.

Jakies pomysly???
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 15:30   

a świece?przekaźnik od nich, może nie rozgrzewają się dostatecznie dobrze, jak odpali to z wydechu pojawia się czarna chmura?

sprawdził bym dla świętego spokoju czy dolna zębatka od rozrządu jest odpowiednio przykręcona, czy nie obłamało tego ząbka, bo może być lipa

nie znam się dokładnie co i jak się nazywa ale chodzi mi o to co na rysynku

pozdro
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 15:39   

no ale gdy zgasze bardzo dobrze rozgrzany silnik i chce go odrazu odpalic to chyba nawet nie potrzeba mu grzania. A nawet gdy w takim momencie nagrzeje swiece jest to samo.

Podlugim kreceniu gdy odpali to pojawia sie czarny dymek.
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
Ostatnio zmieniony przez Miro 2011-07-22, 15:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-07-22, 16:32   

Pompa przestawiona j/w do regulacji.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
spr 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Cze 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-22, 16:33   

a może czujnik położenia wału?
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 16:53   

Wyciągnij świece podłącz do napięcia i sprawdź jak się nagrzewają jeśli nie do końca to one mogą powodować ten problem, Jeśli rozrząd jest ok to raczej świece skoro resztę już wymieniłeś/sprawdziłeś.

Aha problem pojawił się niedawno czy tak już ma od momentu kiedy kupiłeś to auto?
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-22, 16:54   

Ale świece można wrecz pominac jesli mowa o paleniu rozgrzanego silnika tuz po jego uprzednim zgaszeniu ...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-23, 07:17   

Problem jest od chwili kupna auta. Ale szczerze mówiąc olałem to. Problem szarpania już ogarnięty za co Bardzo Ci dziękuje LUKAS,

Pora ogarnąć resztę :)
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-23, 07:19   

Miro, proszę bardzo ;)

Został Nam jeszcze rozrząd.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-23, 11:55   

Miro to napisz, w czym był problem z tym szarpaniem.

pozdro
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-26, 13:49   

Lukas powiedzial zebym naprawil predkosciomierz i jej przejdzie. No i mial racje. Wymienilem przewody przy kostce przy dyferku bo licznik raz dzialal raz nie. I auto nie szarpie. Sam nie moglem w to uwierzyc ze auto szarpie w tak dziwny sposob z powodu nie dzialajacego predkosciomierza. jeszcze raz dzieki lukas :drunk:
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-07-26, 17:19   

Proszę co wiedza to wiedza! Także w życiu bym nie pomyślał , że problem z prędkościomierzem może mieć wpływ na jakość jazdy.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16