Numer podwozia WBAAA710209601525
Kod typu 1171
Typ 323I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.30
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ACHATGRUEN METALLIC (177)
Tapicerka SCHWARZ LEDER (0203)
Data prod. 1985-03-01
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S219A SPORT LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry 380 mm
S225A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Podwozie seryjne
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S326A REAR SPOILER, DELETION Brak spojlera tylnego
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem
S829A CONVERTIBLE CONVERSION PREPARATION Przygotowanie do modyfikacji Cabrio
Więcej zdjęć wkrótce
_________________ ....
Ostatnio zmieniony przez MaxxxS 2011-10-04, 17:54, w całości zmieniany 1 raz
jak jutro dopisze pogoda to strzele sesyjkę
Stała u znajomego w warsztacie.. a raczej za nim garażu odpalana była na letnie wycieczki.
Należała do jego ś.p. teścia który też był dobrym kumplem mojego ojca. 10 lat temu widziałem to auto pierwszy raz na oczy bo wtedy zostało przyprowadzone do PL.
Próbowałem ją wyszarpać już dwa lata temu... ale cena była za duża dla mnie.
Cena spadła z tonu tyle ze byłbym idiotą gdybym jej nie kupił zważywszy na to ze auto jest w idealnym stanie. i wszystko działa
Parę rzeczy trzeba poprawić jak skrzywiony fotel pasażera lub wrzucenie seryjnego wydechu.. brakuje też dwóch kapsli do bbsów i kasety do zmieniarki. i to w zasadzie wszystko. najgorszym bólem dla mnie jest to że auto zostało pomalowane na inny kolor... ACHATGRUEN METALLIC musi wrócić.... ten kolor też jest ładny ... no ale to nie o to chodzi..
Mam jeszcze jedną e30 która mam już kilka lat. ostatnie dwa lata to była walka z rudą wygrana przeze mnie złożyłem ją na nowym zawieszeniu i poli z olkusza.. amortyzacja nie zachwyca ale chce jej tej zimy założyć gwint fk automotive konigsport i grube stabilizatory.. Silnik to m50b25.. w tym roku jedynie udało mi się zaliczyć BTD II w kielcach i kilka okrążeń na Nürburgring.
póki co szukam kogoś kto mi zrobi klatkę i naprawi pakiet MT1. lakier będzie czarny matowy bo to co widzicie to podkład..
_________________ ....
Ostatnio zmieniony przez MaxxxS 2011-10-06, 14:01, w całości zmieniany 4 razy
Żyje i ma się dobrze... kompresja zdrowa ale ma swoje problemy, jałowy na 1.5tys rpm non stop, nie ciągnie tak jak powinien do 3.5 tys rpm. Auto dużo stało więc podcieka tu i tam. jak na mój gust to wszystkie uszczelki poza tą pod głowicą trzeba wymienić. przy okazji wyregulować zawory, wyczyścić dolot i krokowy. termostat też aut bo staną w połowie otwarty. płyny silnika i napędu także trzeba wymienić. ostatni wpis serwisowy jest sprzed 8 lat na stan 200 tys km i wygląda na to, że nikt maski nie otwierał od tamtej pory. Teraz auto ma 216 tys przebiegu.
Póki co wegetuje z gorączką jak się wykuruje to się za nią zabiorę.
Taka robota to sama przyjemność. muszę o niej wiedzieć wszystko i musi chodzić jak w zegarku bo się znowu rozchoruje heheh
_________________ ....
Ostatnio zmieniony przez MaxxxS 2011-10-08, 00:17, w całości zmieniany 1 raz
323 ma pełno podciśnień. małe prawdopodobieństwo że ktoś tam cos u ciebie poprzestawiał ale mimo tego warto by było sprawdzić czy nie jest tam coś pomieszane. te wysokie obroty na jałowym mogą być spowodowane tym
_________________ dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem
Dziś trochę w niej podłubałem i racja... podciśnienia poprzecierane spękane lub w ogóle nie na swoim miejscu zrobiłem co mogłem i udało się jałowym zjechać na 800 obrotów.
muszę wymienić te węże i główną gumę i z powietrzem będzie już klar. zajrzałem na chwile do przepustnicy i się zląkłem ... trzeba cały dolot wykąpać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach