BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] 323 Karosserie Baur
Autor Wiadomość
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-04, 17:52   [E30] 323 Karosserie Baur

NOWY CZŁONEK RODZINY :D :D

Numer podwozia WBAAA710209601525
Kod typu 1171
Typ 323I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.30
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ACHATGRUEN METALLIC (177)
Tapicerka SCHWARZ LEDER (0203)
Data prod. 1985-03-01

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S219A SPORT LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry 380 mm
S225A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Podwozie seryjne
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S326A REAR SPOILER, DELETION Brak spojlera tylnego
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem
S829A CONVERTIBLE CONVERSION PREPARATION Przygotowanie do modyfikacji Cabrio




Więcej zdjęć wkrótce :D
_________________
....
Ostatnio zmieniony przez MaxxxS 2011-10-04, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
daniello 
JEST NAJNOWSZA :)



Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: RADOM
Wysłany: 2011-10-04, 19:28   

piekna skad ty ja wyszarpales ,baja normalnie
_________________
TŁUMIKI SPORTOWE NOWE I UZYWANE PW


 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-04, 20:12   

Wypas, w końcu coś innego. Dawaj więcej fotek.
_________________


E30 + E91
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-04, 21:23   

jak jutro dopisze pogoda to strzele sesyjkę :D
Stała u znajomego w warsztacie.. a raczej za nim garażu :) odpalana była na letnie wycieczki.
Należała do jego ś.p. teścia który też był dobrym kumplem mojego ojca. 10 lat temu widziałem to auto pierwszy raz na oczy bo wtedy zostało przyprowadzone do PL.
Próbowałem ją wyszarpać już dwa lata temu... ale cena była za duża dla mnie.
Cena spadła z tonu tyle ze byłbym idiotą gdybym jej nie kupił zważywszy na to ze auto jest w idealnym stanie. i wszystko działa :)
Parę rzeczy trzeba poprawić jak skrzywiony fotel pasażera lub wrzucenie seryjnego wydechu.. brakuje też dwóch kapsli do bbsów i kasety do zmieniarki. i to w zasadzie wszystko. najgorszym bólem dla mnie jest to że auto zostało pomalowane na inny kolor... ACHATGRUEN METALLIC musi wrócić.... :) ten kolor też jest ładny ... no ale to nie o to chodzi..
_________________
....
 
 
 
E30 ROST 



Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-10-05, 08:27   

:P delfin sprzedany ... a tu taka maszynka ! duze GRATY !
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-05, 15:53   

delphina kupil koleszka z falenicy ktorego ty podeslales :D
_________________
....
 
 
 
E30 ROST 



Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-10-05, 16:18   

no to chyba dobrze trzeba sobie pomagac...kolega mega podjarany !! :spoko:
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Miro 



Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-05, 16:37   

No piekna. No to zdradz jaka ta cena byla.
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-05, 17:59   

@ Miro - 9 :)
@ rost - dziex.. zrewanzuje sie twojemu kumplowi bo mam kogos ne te bordowe m50.
_________________
....
 
 
 
tajfun.grill 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączyła: 07 Paź 2010
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-05, 22:00   

Jeszcze nie widziałam e30 baura, nawet na zdjęciach :oops: fajny zakup i na wypongu czekamy na zdjęcia :)
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-06, 13:42   

Siema.. Dorzucam parę fotek Baura :
















Mam jeszcze jedną e30 która mam już kilka lat. ostatnie dwa lata to była walka z rudą wygrana przeze mnie :) złożyłem ją na nowym zawieszeniu i poli z olkusza.. amortyzacja nie zachwyca ale chce jej tej zimy założyć gwint fk automotive konigsport i grube stabilizatory.. Silnik to m50b25.. w tym roku jedynie udało mi się zaliczyć BTD II w kielcach i kilka okrążeń na Nürburgring.
póki co szukam kogoś kto mi zrobi klatkę i naprawi pakiet MT1. lakier będzie czarny matowy bo to co widzicie to podkład..








_________________
....
Ostatnio zmieniony przez MaxxxS 2011-10-06, 14:01, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
E30 ROST 



Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-10-06, 22:12   

moge dac ci adres kogos kto poklei poszpachluje mt1
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
golum22 
e30 oldschool



Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2011-10-07, 22:50   

wypasiony ten baur :spoko:
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-10-07, 23:27   

klasa silnik - mało już tego..... Żyje trochę?
_________________
Weteran
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-08, 00:13   

Żyje i ma się dobrze... kompresja zdrowa :) ale ma swoje problemy, jałowy na 1.5tys rpm non stop, nie ciągnie tak jak powinien do 3.5 tys rpm. Auto dużo stało więc podcieka tu i tam. jak na mój gust to wszystkie uszczelki poza tą pod głowicą trzeba wymienić. przy okazji wyregulować zawory, wyczyścić dolot i krokowy. termostat też aut bo staną w połowie otwarty. płyny silnika i napędu także trzeba wymienić. ostatni wpis serwisowy jest sprzed 8 lat na stan 200 tys km i wygląda na to, że nikt maski nie otwierał od tamtej pory. Teraz auto ma 216 tys przebiegu.
Póki co wegetuje z gorączką jak się wykuruje to się za nią zabiorę.
Taka robota to sama przyjemność. muszę o niej wiedzieć wszystko i musi chodzić jak w zegarku bo się znowu rozchoruje heheh :)
_________________
....
Ostatnio zmieniony przez MaxxxS 2011-10-08, 00:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
golum22 
e30 oldschool



Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2011-10-08, 13:45   

krokowego tam nie ma :P
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-08, 16:21   

powiadasz ? heheh :) inne m20 mają myślałem ze ten też ma :)
_________________
....
 
 
 
Yabi 



Dołączył: 16 Gru 2006
Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2011-10-08, 18:32   

Jak miałem stare m20 to regulowałem wolne obroty tą śrubą zaznaczoną na twoim foto.
Tak po za tym to masz pięknego Baura istny rodzyn :wink:

_________________
Było E30 320i 83r Lapisblau --> Było E34 520i m30b30 90r Silver --> Jest E34 525i m52b25TU 90r Diamant schwarz metallic
Ostatnio zmieniony przez Yabi 2011-10-08, 18:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maaaad 



Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2011-10-08, 20:16   

Świetny Baur, bardzo mi sie podoba :spoko:
_________________
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-09, 00:44   

Thx za aprobatę. plan jest taki ... żółte tablice. :D daje sobie na to 2 lata... i obowiązkowo wraca oryginalny kolor. pzdr.
_________________
....
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-09, 09:20   

Wow ale rodzynek, wrecz z pod ziemi go wytrzasnales :0

Wyglada super!
Genialnie ze ten silnik zostaje pod maska :D

Jak bedziesz robil zolte blachy to sie odezwij, moge Ci to ogarnac ;)

Pzdr!
LUKAS ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-09, 09:38   

Jeżeli będę miał jakieś problemy to skorzystam :D dzięki... nie tak dawno udało mi się z bratem przejść te drogę z Wranglerem CJ więc wiem co i jak ;)
_________________
....
 
 
 
golum22 
e30 oldschool



Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2011-10-09, 10:51   

323 ma pełno podciśnień. małe prawdopodobieństwo że ktoś tam cos u ciebie poprzestawiał ale mimo tego warto by było sprawdzić czy nie jest tam coś pomieszane. te wysokie obroty na jałowym mogą być spowodowane tym
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-09, 16:59   

Dziś trochę w niej podłubałem i racja... podciśnienia poprzecierane spękane lub w ogóle nie na swoim miejscu :) zrobiłem co mogłem i udało się jałowym zjechać na 800 obrotów.
muszę wymienić te węże i główną gumę i z powietrzem będzie już klar. :) zajrzałem na chwile do przepustnicy i się zląkłem ... trzeba cały dolot wykąpać :)
_________________
....
 
 
 
E30 ROST 



Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-10-09, 19:45   

czy mozesz mi sprzedac tę okropnie brzydka rozporke?? fuj ... :]
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15