Jako, że dziś znowu przytarłem stalową michą to szukam jak najwięcej info o podniesieniu silnika
1. marcinek_89 W moim IS'e, choć nie używam go do sportu typu KJS mam oryginalne poduszki z M42 E36 (bo silnik również jest z E36) a łapy silnika mam z M40 i wyszło tak że miska olejowa jest trochę wyżej niż maglownica
2. panrkacy jakby ktoś szukał info jakie poduszki użyć do podniesienia silnika to:
M20 z E34 - takie mam założone u siebie i miska jest naprawdę wysoko, do tego płyta i nie ma żadnych problemów z miską !
3. Kurczakteam - poduszki kupcie sobie od citroena berlingo 2.0 HDi
3 to serio? i czym się różni do 1 i 2 - co trzeba przerobić...
Ktoś moze napisać o cenie tych rozwiązań.
Czy w 2. micha jest najwyżej??
Ostatnio zmieniony przez Karrlos 2011-12-05, 12:06, w całości zmieniany 3 razy
Dopinam sie do tego watku .
Mam problem z rozrzadem coraz gloszniejszy a najgorzej jak silnik dostanie w pi.... to pozniej ciezko go uspokoic tak jak by mial sie rozsypac zaraz.
Po wymianie napinacza troche ustało ale nie na dlugo .
Teraz pytanko
CZy ktos juz taki temat przerabial i czy warto wymieniac calosc czy tylko elementy ktore sie zuzywaja np slizg kola zebate
Dodam ze motor ma przejechane ok 300tys moc ma cisnienie oleju tez a na upalanie by sie jeszcze przydał.
Jakie koszty poszczegolnych elementów oczywiscie z orginału jesli ktos cos wie prosze o info
http://www.autoczesciwrobel.pl/ u tego pana dobrałem sobie łańcuchy ślizgacze napinacz i zestaw do naprawienia napinacza długiego łańcucha. Wziąłem dobrej klasy zamienniki, nie pamiętam ile zapłaciłem dokładnie ale byłem zadowolony z zakupów.
Gość nazywa się Andrzej i nie kupuje gratów już nigdzie indziej.
koledzy pytanko a propo podniesienia silnika. Jestetm na etapie przygotowania e30is do kjsow (wlasnie robi sie blacharka). Pytanie o te poduszki silnika czy po zamianie na wyższe trzeba coś jeszcze przerabiać? (no poza może mocowaniem wydechu?) nie zmienia sie jakos drastycznie geometria samochodu przez podniesienie środka ciezkosci?
Wczoraj dobrałem się do nadkoli celem czyszczenia i konserwacji, łatania ew. dziur. Co sądzicie na temat usunięcia zbiornika wyrównawczego paliwa?
Ostatnio zmieniony przez ivo 2011-12-15, 12:25, w całości zmieniany 2 razy
Czy podejdzie jeszcze od czegoś innego? Co w przypadku skrzyni od E36? da się połączyć z jakimś innym?
Jak ktoś ma wał na zbyciu to dajcie znać PW - na allegro jest jeden tylko, że sprzedawca ma kilka w jednym miejscu i musi znać długość wału.
Ostatnio zmieniony przez Karrlos 2012-02-22, 11:23, w całości zmieniany 1 raz
Zaczynam głupieć.
Ktoś z Was ma skrzynię z E36 w swoim IS?
Tu jest napisane, że wystarczy zmienić łożysko z 12 na 15 mm i wtedy całość bangla bez problemu. http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=32371
ktoś inny pisze, że jednak są różnice w długości wału.
Znajomy z innego forum pisze, że jak wkładał skrzynie e36 to wał od isa e30 nie pasował i użył od E30 1,6/1,8.
Ktoś robił to sam lub ma pewne info?
Ostatnio zmieniony przez Karrlos 2012-02-23, 10:23, w całości zmieniany 1 raz
pompy nie musisz wyjmować wystaczy odłączyć jeden czujnik i abs przestanie działać.
Jeśli chcesz usunąc całkiem to pompa z trzema wyjściami, dwa do przednich kół i jedno do tylnego. Przy przednim kielichu masz łączenie tylnego przewodu wystaczy podłączyć tam przewód z pompy. Do przednich kół puścić nowe i tyle.
E30is do KJS, wrzuciłem skrzynię od E36, wał jest ulep E30/e36.
Problem - już drugi raz pękł mi pierścień siegera przy wybieraku.
Pierwszy raz 3 minuty zabawy, wymiana i potem 15 minut wytrzymał.
Czy ktoś się z tym spotkał? Co może być powodem?
Druga sprawa hydrauliczny ręczny na jednym układzie. Jak rzadko używałem nożnego to przy zaciągnięciu ręcznego pedał wchodzi w podłogę i ręczny nie działa - trzeba pompować pedał.
Na KJS oznacza problemy - czy to moze być problem odpowietrzenia czy trzeba robić drugi układ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach