BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E30 IS... Przygotowanie do sportu...
Autor Wiadomość
Karrlos 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-25, 12:46   

A może ktoś wie jak się ma do homologacji FIA hydrauliczny ręczny - jest dozwolony czy nie??
Ostatnio zmieniony przez Karrlos 2011-11-25, 13:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-11-25, 18:15   

W homo iS`a nie widzę hydraulik, ale w M3 tak :mg:
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
mafia 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
80's motorsport



Dołączył: 25 Cze 2008
Skąd: Pszczyna/Krk
Wysłany: 2011-11-26, 18:02   

W e30 318is NIE MA w homologacji hydrołapska. W sensie jest niedozwolona ;p
Ostatnio zmieniony przez mafia 2011-11-26, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Karrlos 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-12-05, 11:02   

Dzięki za pomoc.

Jako, że dziś znowu przytarłem stalową michą to szukam jak najwięcej info o podniesieniu silnika
1. marcinek_89 W moim IS'e, choć nie używam go do sportu typu KJS mam oryginalne poduszki z M42 E36 (bo silnik również jest z E36) a łapy silnika mam z M40 i wyszło tak że miska olejowa jest trochę wyżej niż maglownica
2. panrkacy jakby ktoś szukał info jakie poduszki użyć do podniesienia silnika to:
M20 z E34 - takie mam założone u siebie i miska jest naprawdę wysoko, do tego płyta i nie ma żadnych problemów z miską !
3. Kurczakteam - poduszki kupcie sobie od citroena berlingo 2.0 HDi

3 to serio? i czym się różni do 1 i 2 - co trzeba przerobić...

Ktoś moze napisać o cenie tych rozwiązań.
Czy w 2. micha jest najwyżej??
Ostatnio zmieniony przez Karrlos 2011-12-05, 12:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
marcinek_89 



Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: ok. Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-07, 22:00   

W 1 punkcie i o ile dobrze pamiętam to bo była tylko kwestia odpowiedniego włożenia poduszki na sanki ;)
_________________
POZDROWIENIA DLA OLI !! :)
 
 
Pulpit 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 18 Lut 2010
Skąd: Libiąż
Wysłany: 2011-12-11, 12:54   rozrzad w is-e

Dopinam sie do tego watku .
Mam problem z rozrzadem coraz gloszniejszy a najgorzej jak silnik dostanie w pi.... to pozniej ciezko go uspokoic tak jak by mial sie rozsypac zaraz.
Po wymianie napinacza troche ustało ale nie na dlugo .
Teraz pytanko
CZy ktos juz taki temat przerabial i czy warto wymieniac calosc czy tylko elementy ktore sie zuzywaja np slizg kola zebate ??
Dodam ze motor ma przejechane ok 300tys moc ma cisnienie oleju tez a na upalanie by sie jeszcze przydał.
Jakie koszty poszczegolnych elementów oczywiscie z orginału jesli ktos cos wie prosze o info :) :prosze: :beer:
_________________
Pucha
 
 
 
tomcat944 
mental ill



Dołączył: 28 Cze 2006
Skąd: zielona gora
Wysłany: 2011-12-13, 08:49   

hej,
oczywiscie, ze nalezy wymienic wszystko, przeciez lancuch tez sie wyciaga...
wiec jesli chcesz miec spokoj to czeka Cie wymiana wszystkiego...
lancuch, zebatki. slizgi i napinacz...
_________________
do Waskiej lampy trzeba dorosnac...
BERCIK - RIP
 
 
 
Pulpit 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 18 Lut 2010
Skąd: Libiąż
Wysłany: 2011-12-13, 17:14   

a koszta i gdzie moge dostac orginal bo chyba to bedzie najlepsze chyba ze ktos ma na zapasie??:)
_________________
Pucha
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-13, 17:19   

Koszt oryginalnego kompletu to około 2000zł.

A oryginał, to chyba w ASO kupić można ... :roll:


Tańsza alternatywa to zamiennik.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-12-13, 19:06   

Robisz całość i masz spokój także warto zainwestować jeśli chcesz sprzętem dłużej polatać
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-14, 10:55   

http://www.autoczesciwrobel.pl/ u tego pana dobrałem sobie łańcuchy ślizgacze napinacz i zestaw do naprawienia napinacza długiego łańcucha. Wziąłem dobrej klasy zamienniki, nie pamiętam ile zapłaciłem dokładnie ale byłem zadowolony z zakupów.
Gość nazywa się Andrzej i nie kupuje gratów już nigdzie indziej.
_________________
....
 
 
 
ivo 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-12-14, 12:59   

koledzy pytanko a propo podniesienia silnika. Jestetm na etapie przygotowania e30is do kjsow (wlasnie robi sie blacharka). Pytanie o te poduszki silnika czy po zamianie na wyższe trzeba coś jeszcze przerabiać? (no poza może mocowaniem wydechu?) nie zmienia sie jakos drastycznie geometria samochodu przez podniesienie środka ciezkosci?

Wczoraj dobrałem się do nadkoli celem czyszczenia i konserwacji, łatania ew. dziur. Co sądzicie na temat usunięcia zbiornika wyrównawczego paliwa?
Ostatnio zmieniony przez ivo 2011-12-15, 12:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Karrlos 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-17, 10:50   

Prawdopodobnie mam wał do wymiany.

Realoem mówi że 26111227014 i tylko E30 is.

Czy podejdzie jeszcze od czegoś innego? Co w przypadku skrzyni od E36? da się połączyć z jakimś innym?
Jak ktoś ma wał na zbyciu to dajcie znać PW - na allegro jest jeden tylko, że sprzedawca ma kilka w jednym miejscu i musi znać długość wału.
Ostatnio zmieniony przez Karrlos 2012-02-22, 11:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kurczakteam 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Mar 2009
Skąd: wwa leleszki
Wysłany: 2012-02-22, 12:50   

http://www.youtube.com/watch?v=m3dcZRcJfWc
_________________
www.renowacjafelg.pl www.flokujemy.pl www.sciemniacze.pl www.apartamenty-gracja.pl

 
 
Karrlos 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-23, 10:15   

Zaczynam głupieć.
Ktoś z Was ma skrzynię z E36 w swoim IS?

Tu jest napisane, że wystarczy zmienić łożysko z 12 na 15 mm i wtedy całość bangla bez problemu. http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=32371
ktoś inny pisze, że jednak są różnice w długości wału.

Znajomy z innego forum pisze, że jak wkładał skrzynie e36 to wał od isa e30 nie pasował i użył od E30 1,6/1,8.

Ktoś robił to sam lub ma pewne info?
Ostatnio zmieniony przez Karrlos 2012-02-23, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcinek_89 



Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: ok. Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-02-23, 19:27   

Jeśli Ci to coś pomoże to mogę powiedzieć że ja mam w E30 silnik z E36 a skrzynia została z E30 1.6 M40 i wszystko pasowało :wink:
_________________
POZDROWIENIA DLA OLI !! :)
 
 
ivo 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2012-03-13, 13:00   

Panowie jak usunąć abs w e30is? tą pompe co jest przy filtrze tak żeby nie stracić hamulców w trakcie jazdy i wszystko było ok?
 
 
Kruczek 



Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2012-03-13, 13:15   

pompy nie musisz wyjmować wystaczy odłączyć jeden czujnik i abs przestanie działać.
Jeśli chcesz usunąc całkiem to pompa z trzema wyjściami, dwa do przednich kół i jedno do tylnego. Przy przednim kielichu masz łączenie tylnego przewodu wystaczy podłączyć tam przewód z pompy. Do przednich kół puścić nowe i tyle.
 
 
 
ivo 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2012-03-13, 13:46   

dzięki :) usune to i chyba poprostu puszcze nowe wszystkie przewody bo stare nie budzą mojego zaufania... :/
 
 
Karrlos 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-04-20, 07:50   

E30is do KJS, wrzuciłem skrzynię od E36, wał jest ulep E30/e36.
Problem - już drugi raz pękł mi pierścień siegera przy wybieraku.
Pierwszy raz 3 minuty zabawy, wymiana i potem 15 minut wytrzymał.
Czy ktoś się z tym spotkał? Co może być powodem?

Druga sprawa hydrauliczny ręczny na jednym układzie. Jak rzadko używałem nożnego to przy zaciągnięciu ręcznego pedał wchodzi w podłogę i ręczny nie działa - trzeba pompować pedał.
Na KJS oznacza problemy - czy to moze być problem odpowietrzenia czy trzeba robić drugi układ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 2,11 sekund. Zapytań do SQL: 16