Wysłany: 2011-11-30, 22:04 Filtr stożkowy w m20b25. Pomaga, czy szkodzi?
Mam u siebie w m20b25 filtr stożkowy. Nie wiem, jakiej firmy jest. Zastanawiam się nad zmianą na seryjną puszkę z porządną wkładką. Czy filtr stożkowy dla tego silnika raczej szkodzi, czy pomaga?
był już temacik o tym zagadnieniu...od siebie mogę podpowiedzieć, że jeśli nie masz żadnej osłony termicznej filtra stożkowego to jego montaż prócz efektów wizualnych raczej szkodzi, a przynajmniej lepszym rozwiązaniem od stożka jest moim zdaniem wkładka K&N w oryginalnej puszcze z dolotem świeżego powietrza i tyle w tym temacie...
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-01, 10:18
MasterTM, Jeżeli stożek nie jest lub nie będzie odizolowany od reszty silnika to przyniesie to tylko straty. Nie ważne czy będzie kosztował 10 czy 1000 zł.
Zakup wkładkę K&N do oryginalnej puszki filtra.
[ Dodano: 2011-12-01, 10:20 ]
MasterTM napisał/a:
A jak się sprawują filtry tego typu?
Jakbym takie coś zamontował to wstydził bym się maskę podnosić
Dawid Karkosik ma takie coś u siebie w S15 i sprawuje się dobrze... No ale mniejsza z tym. Decyzja padła na ori filtr z dobrą wkładką, nie koniecznie K&N. Aktualnie mam coś takiego:
Ostatnio zmieniony przez MasterTM 2011-12-01, 18:57, w całości zmieniany 1 raz
niezły patent...rodem z Mad Maxa...wygląda to strasznie...normalnie bułgaria po całości...tylko gumowy łącznik przepływomierza w d e dostaje przez takie druteksy...ogarniaj to szybko bo naprawdę wstyd podnosić maskę...aha...i zmyj ten marker z przepływki bo to zdradza, że autko jest po przejściach...powodzenia...
U mnie jest stożek i nie narzeka , z resztą puszka się nie mieści po zamontowaniu blosa. Hamownia nie wykazuje strat ,a może mogło by być lepiej?
M20b27 125 KM
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2011-12-02, 19:58
Oj tam, oj tam.. się czepiacie.
MasterTM, to co w tej chwili masz założone napewno ani nie podnosi mocy, a już napewno nie wygląda.
Jezeli chodzi o filtry stożkowe to ma sie tak: http://tuning.pl/_tuning_..._aid_1572_.html
Ale pamietaj że to jest zawsze "coś za coś" Wiecej mocy kosztem, większej przepuszczalnosci powietrza które nie koniecznie musi być dobrze oczyszczone. Ps Nie rób wiochy i ogarnij ten bajzel przy silniku, aby ktoś nie powiedział że jakie BMW taki użytkownik
KarolE30 To chyba dobrze, bo nie będę musiał nowego kupować. Czy się mylę...?
Adam 86 A co napisałem kilka postów wyżej?
MasterTM napisał/a:
(...)ma nie być żadnego druciarstwa, tylko porządna, fachowa robota
Dannte26 Tak myślałem. Gazu podobno nigdy nie miał. Nie ma śladu po butli nawet. Szczerze mówiąc miernikiem lakieru nie mierzyłem, ale jedzie prosto, pod spodem wygląda all ok, nic nie jest prostowane, więc chyba ok...
norb Czytałem o K&Nach, ale na razie zostanę przy Filtronie
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Skąd: Golub-Dobrzyń (CGD)
Wysłany: 2011-12-03, 00:14
Jak klapka się nie zacina i nikt przy nim nie majstrował to po co masz go wymieniać
załóż ori puchę plus dobry filtr np: BOSCH, KNECHT i będzie miód malina
Wysłany: 2011-12-03, 11:26 Filtr stożkowy w m20b25. Pomaga, czy szkodzi? *UPDATE*
Nie powiedziałem, że wątpię Mało wiem o Etach szczerze mówiąc.
[ Dodano: 2011-12-08, 16:57 ]
Ok, mam już zamontowaną fabryczną puszkę z filtrem. Filtr stał 2 miesiące i się przykurzył, więc pewnie nowy kupię... Ale jak kupiłem puszkę, to bez takiego jakby chwytaka powietrza, czy jak to się nazywa (to idzie od puszki w stronę przodu auta). Wie ktoś, czy można to dostać?
Ostatnio zmieniony przez MasterTM 2011-12-08, 17:34, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach