Na bmw-sport jakiś laik Booby Vintage napisał że sieje legendy ze szperą ix-a.
Jest tam przewód który po otwarciu zaworu zblokuje płytki na 100%. Dodam że jest tam 12 czy 14 płytek.
Chce założyć taki dyfer do e30, mieć szperę 100% na przycisk i zamknąć mordę co niektórym znawcom tematu.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Skąd: Augustów
Wysłany: 2013-03-30, 14:35
potwierdzam mialem taka szpere ! nie jestem pewniem czy zaciesniala na 100% ale pod wplywem cisnienia zaciesniała sie...
na moje oko e34 iX posiadały zawieszenie nivo i stamtad szło cisnienie na dyfer - ale moge sie mylic ! jednakze takie szpery istnieja ! i pomysł na zrealizowanie tego podziwiam
mam pięć takich szper i na pewno to zrealizuje. Jest kilka rzeczy do zrobienia:
1. Zamontować główkę z e34 do belki w e30
2. Podłączyć przewód zasilający w płyn/olej.
3. Zrobić coś w stylu odpowietrzenia żeby po wyłączeniu szpery 100% olej wrócił do zbiorniczka, tak żeby szpera odpuściła i wróciła do wstępnego spięcia.
4. Założyć zawór na podciśnienie który będzie sterował dopływem oleju.
w moim ix-ie było tak że pompa od wspomagania miała dwa wyjścia jeden na przekłądnie kierowniczą a drugi szedł do dziwnego urządzenia "gruszki" a z niej dwa metalowe przewody do mostu . NIvo nie było
_________________ E34 520i
E30 325e powered by DINAN & S-25%
E39 528iA - M Technic
Tak jak piszesz to nie idzie przez nivo. Jeden z przewodów wychodzących z pompy idzie do tej "gruszki". Jest ona sterowana kompem co widać z resztą na rysunku od szwangru2 . Jest to właśnie sterowanie tłokiem który w moście ściska płytki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach