Wysłany: 2013-04-28, 19:29 Swap z m40b18 na stara ete pytania
Witam szukałem na forum ale nic nie znalazłem na ten temat wiec pisze...
Oryginalnie e30 m40b18 90r wrzucona stara eta na dwa czujniki w skrzyni problem polega na tym że auto kreci ale nie odpala nie ma iskry i nie dziala pompa paliwa mam uciete trzy kable w wiązce przy kompie jak na zdjeciu
Uploaded with ImageShack.us
wyczytalem ze w budzie musi byc taka biala kosc 3 pinowa u mnie jej nie ma i moje pytanie brzmi czy ten gruby zielony kabel musi miec plus
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Skąd: Augustów
Wysłany: 2013-04-29, 07:04
sprawa wyglada nastepujaco , stara eta miala 3 kable które szły nie tylko pod maske ale i pod deske rozdzielcza - nie znam ich wartosci , jednakze wiem ze waskie lampy i 1 poczatki produkcji e30 mialy 3 kable któe szły pod deske rozdzielcza i do "chyba licznika" mialem podobny problem - rozwiazałem go poprzez zmiane calej wiazki na zwykła od e30 przeniesienie czujnikq ze skrzyni na koło tam gdzie ma je kazde e30 i komp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach