Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2005 Skąd: OŻARÓW MAZ.
Wysłany: 2014-05-01, 19:43 swap e46 problem z wałem
Cześć, właśnie przerzuciłem silnik m54 b22 na m54 b30.
skrzynia u mnie była 5 biegów a tu jest 6 i jest sporo dłuższa. Chciałem zostawić ten dyfer ale nie pasuje mi wał. Oryginał jest za długi. ten z b30 ma inne mocowanie do dyfra jakieś na kulkach i na 6 śrub, u mnie jest na 4 i 4 otwory puste.
U mnie rozłącza się na wieloklinie i myślałem ze dam sam przód wału z b30 ale ten się nie rozłącza w połowie.
Co dalej? Może jakiś inny wał podejdzie od diesla? Nie mam pomysłu.....
mój wał
wal 330
_________________ było e21 323i,e36 318i,e36 325ci,e46 330i,e90 320i, e46 330ci
jest e46 330ci & e91 318i
to jeśli masz "taki jak potrzebujesz" z drugiego wału, to jedziesz tam gdzie zajmują się wałami, i Ci przespawają mocowania, skrócą resztę i wyważą, w krakowie naprawdę nie stanowi to żadnego problemu, czas operacji jeden dzień ( w skrajnych wypadkach dłużej )
_________________ Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.
3.38 ma oryginał z automatu 330i wiec podmianka i zero kombinowania z wałami.
ale wg mnie to nie jest dobry pomysł 2 bieg tylko do około 75km/h, i zero ekonomi w trasie .... ale to już zależy kto co lubi
pozdr wrona
_________________ angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach