[ Dodano: 2012-02-24, 21:05 ]
nadeszle male zmiany
jak zacznie sie odpychac opisze co i jak
A wiec w ostatnich dniach zakupilem :
roolbar ktory na 100% zostanie rozbudowany i profi wspawany w budę
3 zegary ale potrzebny mi jest tylko 1 i zaplacilem jak za 1
-doladowanie
-podcisnienie
-afr
blow off z boostem
jestem w trakcie poszukiwan :
-wydechu z nierdzewki
-układu dolotowego IC
i teraz pytanie co jest lepsze smt6 czy det2
jak i czy takie cos wystarczy mi na dolot ic czy poprostu rozsadzi ?
do zestawu doszedł detII z zewnetrznym map'em
powoli bede zaczynal składac puzzle!!!!!
tak było dlubane i to powaznie wszystkich szczegółów sam nie znam do konca . ale panewki i korby pochodza np z 3.0 diesla wersja biturbo tłoki tez z innego motoru bmw. bede jezdzil na doladowaniu ok 1.0 b gdzie seria tyle wytrzymuje wiec tu bez obaw bede mogł jarac kapcia z suszarka i oddzwiekiem blow offa
LUKAS, - dzieki a,
suszarka jest od toyoty supry 1 gen. z czasów jak byla 1 duza a nie 2 małe narazie na maksa dmuchała 1.8 ale szybko zmienilismy na stałe 1.5 ! ile dmucha na maksa nie wiem ale u mnie pewnie nie bedzie przy 1.5 ma ok 400hp. mi wystarczy na dlugo - mam nadzieje
od 100-170km/h
w tym 170 km/h to maks przy dyfrze 4.45
ul. trasa toruńska warszawa , czyli samochody i dziury
doladowanie 1.0 bar moc nie zmierzona
przeprawszam za słaba jakość
[ Dodano: 2012-11-16, 20:42 ]
Beemka poszła w sen zimowy a ja mając chwilę wolnego postanowiłem troche przy niej posiedziec .
Z racji tego ze moc w beemie moze byc wieksza nadeszła wiekopomna chwila nawiekszy IC i wtryski .
ICek został zakupiony z dodga carawana 2.5 d , wtryski BOSCH 440cm.
zmodyfikowana wiazka lamp
wtryski jezdzily juz w jednej e30 wiecnowe nie sa - aledzialaja:D
Dwie obok siebie, jak i obie czekaja na swoją kolej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach