BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW 323i z 1984 roku - reanimacja
Autor Wiadomość
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2014-11-28, 23:10   

mam dla was mała niespodzianke :)
http://knap1990.wrzuta.pl...73tI/wykres0003
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
Ostatnio zmieniony przez knap 2014-11-29, 00:12, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2014-11-29, 19:17   

knap, a ja już myślałem że zwątpiłeś w jedyną słuszną marke i przesiadłeś się na wolkswagena... :D
Coś tam przez te 2 lata wyrzeźbił...
wrzuć jakiś filmik czy to w ogóle jedzie.. :D
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2014-12-01, 17:31   

przesiadłem się na VW :D polo 1,4D wozi mnie dziennie do pracy :P a beemka narazie jeszcze nie jeździ i dalej stoi u majstra bo poprawki trzeba zrobić przy kompie :]
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
razdwatrzy 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Gru 2014
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-12-02, 10:03   

o kurcze, nie tak źle, do śmigania po mieście jest optymalny xd
_________________
pojazdy ciężarowe http://www.dafuzywane.pl
szkolenia kierowców http://www.dafecodrive.pl
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2014-12-02, 16:02   

spalanie 4,5L ropki w mieście :] :cenzura: nie urywa ale zdrowe i na głowe nie kapie :] po co mi więcej do pracy :]
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2014-12-10, 16:33   

mam dobrą wiadomość i złą wiadomość :]
zacznę od tej dobrej, po wstępnym strojeniu na rolkach coś się wysmażyło w komputerze, beemka zaczeła kaszleć i nie trzymać wolnych obrotów...
po naprawie komputera było już właściwe strojenie i już jest wszystko git z silnikiem :spoko:
i tu jest właśnie ta zła wiadomość :] że przy końcowym strojeniu zniszczeniu uległ docisk sprzęgła :] znowu... :]
więc beemka już jest wystrojona na nowym komputerze megasquirt1 ale wróci do domu na sznukru :cry:
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
Kargul 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2008
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-12-31, 02:35   

Zmieniaj docisk i na rolki :)
Jaką pojemność masz obecnie?
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2015-01-18, 16:44   

sprzęgło już wymienione :D
ale nie nacieszyłem się długo ;/
była ładna pogoda i pomyślałem ze wjadę na kanał hamulce ogarnąć bo przewody mam zgnite
odpalam wciskam sprzęgło i nagle pedał wpadł mi do podłogi i pod autem plama z płynu :]
wysprzęglik padł i znowu robota :]
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
Ostatnio zmieniony przez knap 2015-01-18, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kargul 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2008
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-01-25, 20:52   

Kurcze coś pecha masz ciągle... :?
Przydałyby się jakieś nowe fotki w temacie robione nawet sznurkiem od snopowiązałki :P
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2015-01-31, 19:12   







_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
Poldas 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 09 Lut 2015
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2015-02-09, 17:37   

Siema podłącze się, jeśli nikt nie ma nic przeciwko. :help:
Mam e30 po wymianie silnika z m20b20 na b25 i lekkim remoncie.
Chciałbym teraz zrobić b28 turbo, ale w dwóch etapach.
Najpierw zestrokować, a parę miesięcy później zaturbić.
A teraz moje pytania, oczywiście jeśli znajdzie się ktoś kto mi na nie odpowie:
Czy ma ktoś do sprzedania wał m52b28 o numerze 2242898 (bo podobno tylko taki wejdzie do bloku m20)?
Czy ma ktoś do sprzedania pompę oleju z m21 2.4 TD?
Jakie korbowody mogę zastosować oprócz tych z m20b20? (bo szukam czego wytrzymałego)
Oczywiście chętnie kupie.
Czy potrzebuję czujnika spalania stukowego?
Pozbyć się przepławkę czy zamienić na inną?
Mam jeszcze wiele pytań ale te są dla mnie najpilniejsze.
Oczywiście teraz interesuje mnie sam stroker bez turba,
ale bebechy mają wytrzymać doładowanie.
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2015-02-09, 23:17   

widzę że jesteś tu świeży i już sporo mieszasz.
mam dziwne wrażenie że nigdy nie robiłeś takich modyfikacji zwłaszcza na M20.
wybacz przyjacielu ale zaczynasz od :cenzura: strony :]
do czego to mam być auto? chcesz startować na ćwiartkę czy do driftu?
jak to mam być zwykły dupowóz to zauważ że B25 i B28 przy takim samym doładowaniu osiągają taką samą moc tylko B28 wcześniej się budzi :wink:
po drugie budowę silnika zaczyna się od obliczeń, planujesz jakie ma być docelowe doładowanie i potem odpowiednio odprężasz silnik i liczysz CR
odnośnie korbowodów nie liczy się ich grubość tylko materiał z jakiego są wykonane
w M20 korbowody są jak w czołgu a znoszą 170KM w najmocniejszym silniku
korbowody od M54 są o połowe cieńsze a znoszą w serii 230KM
i jeśli planujesz kosmiczne moce to się zakuwa silnik żeby wytrzymał doładowanie :wink:
a odnośnie osprzętu silnika to wszystko idzie na śmietnik, cała wiązka z komputerem
nie możesz mieć doładowanego silnika na przepływomierzu bo kiedy zawór upustowy się otwiera upuszczając nadmiar ciśnienia w atmosferę to przez przepływomierz nadal przepływa masa powietrza.
dlatego wszystkie doładowane silniki mają MAF/MAP sensor który mierzy cisnienie/podcisńienie w kolektorze ssącym.

a co do reszty pytań to jest dział "giełda" na forum :wink:
z Bogiem :wink:
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
Poldas 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 09 Lut 2015
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2015-02-09, 23:25   

Właśnie skończyłem czytać temat od początku do końca, bo wcześniej przeczytałem tylko 3 ostatnie strony.
Wielki szacun za renowacje i apetyt na koniki.
Sam też remontowałem swoją bawarke od początku do końca własnymi rękami, sam spawałem, podkładowałem, docierały, lakierowałem, polerowałem, rozkręcałem i skręcił, miesiącami była w "proszku".
A najczęściej słyszałem: " To ci się wgle opłaca"
Mimo że minęło już parę lat nadal mam grubą listę rzeczy które chce zrobić.
 
 
Poldas 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 09 Lut 2015
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2015-02-09, 23:41   

To jest auto, którym jeżdżę można powiedzieć weekendowo. Szukałem info i natknąłem się na twój temat. Szukałem korbowodów, no i już wiem że użyje tych z mojego starego m20b20 do czasu aż zechce mi większego doładowania wtedy zamówię kute, ale do tego jeszcze daleko.
CR narazie dla mnie drugorzędną sprawa jak nie wyda na tłokami to kanapka pójdzie.
Jak podkreślałem interesują mnie rozwiązania bez doładowania na 2.8 stroker, ale zbieram juz graty na turbo.
Czujnik spalania stukowego, ECUMASTER przepływka m52 zamiast klapowe czy wgle raus I inne ciekawostki elelektryczno-elektroniczne do takiego setapu.
A czy ty złożyłem swojego strokera?
 
 
Poldas 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 09 Lut 2015
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2015-02-11, 13:08   

Widzę ze do tematu z szynami kolejowymi nikt konkretny nie zagląda.
A z drugiej strony ja bym ta twoja beemką za szybko nie jeździł zwłaszcza ze przesunęłeś strefę zgniotu z podłużnic na kabinę. Wzmacnianie strefy zgniotu to najgłupsza rzecz jaką widziałem, bez urazy, ale to ty tym jeździsz.
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2015-02-11, 18:23   

Poldas ,ale o co Ci chodzi ?
Zarejestrowałeś się na forum - ok, masz pytania-ok , ale czemu robisz zamęt w temacie kolegi knapa?
Proponuję założyć własny temat w "Naszych śmigiełkach" lub w dziale technicznym.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2015-02-15, 13:52   

taki bonus :)
świeża fotka :wink:
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2015-02-15, 18:50   

knap, nie wku*wiaj forumowiczów, tylko dawaj zdjęcia....

:D
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2015-02-18, 18:24   


dorabiana listwa i regulator cisnienia paliwa 4 bary


wtryski 400cc


czujnik temperatury powietrza + adapter




hydrołapa




megasquirt


adapter + czujnik położenia przepustnicy M52


no i silniczek po zmianie kompa, bez podcisnień przepływek i innego badziewia :wink:
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
Ostatnio zmieniony przez knap 2015-02-18, 18:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2015-06-21, 11:01   

troszke się u mnie pozmieniało :)
jeden kroczek do tyłu dwa do przodu :)
wrzucę fotki jak będzie chwila czasu ;)
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
CmK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Lis 2013
Skąd: Tuchów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2015-10-08, 15:50   

Sorki kolego że tak delikatnie po chamsku, bo nie chce mi się czytać 23 stron.. jak pozbyłeś się przepływki?
 
 
liunek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 09 Paź 2015
Skąd: Czeczenia
Wysłany: 2015-10-09, 12:50   

Trochę tego się nazbierało i ciężko to przewertować
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2016-04-01, 15:56   

przepływomierza pozbyłem się wywalając seryjnego kompa
teraz jest megasquirt z mapsensorem
komp jest teraz w pełni programowalny i od strony elektroniki nic mnie już nie trzyma :)
mogę zmieniać mapy kiedy chce :) jedyną przeszkodą teraz są możliwości silnika :)
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2018-02-01, 20:06   

miałem trochę problemów rodzinnych, poważnie się zastanawiałem czy nie sprzedać mojej beemki ale została :) i wracam :)
jak ktoś tu jeszcze zagląda i chce fotki to powiedzcie mi jak zdjęcia tu wrzucić :D
bo mam niespodziankę :D
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
nokerman 
ostatni mohikanin



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Mar 2004
Skąd: Puławy
Wysłany: 2018-02-04, 22:20   

Zdjęcia wrzucaj tak samo jak wcześniej,.
_________________

E30 325iA 1987r. Coupe :mrgreen: Spritmonitor.de
E39 528iA 1999r. Touring :mrgreen: Spritmonitor.de
E61 530dA 2005r. Touring :mrgreen: Spritmonitor.de
«Nigdy Nikogo O Nic nie Proś Sami Przyjdą Sami Dadzą»
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 11