Wysłany: 2011-01-07, 10:42 SERDECZNA prośba o pomoc!! PODŁACZENIE CZUJNIKA HALLA...
WITAM. ZROBIŁEM SWAP SILNIKA M20 (WCZESNIEJ M40). TO JUZ MÓJ 2 SWAP WIEC MECHANICZNIE POSŻŁO GŁADKO. POPRZEDNI SILNIK MIAŁ CHYBA JAKĄS INNA WIAZKE BO CZUJNIK HALLA PODAŁACZNY BYŁ TO TAKIEJ PLASTIKOWEJ LISTWY (PASOWAŁ TYLKO W 1 MIEJSCE). W TYM SILNIKU NIE MA TEJ LISTWY POD KOLEKTOREM SSACYM ZA TO SA 2 DODATKOWE KOSTKI KOŁO ZAŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO (Z LEWEJ STRONY KOLEKTORA SSACEGO). MOJE PYTANIE JEST NASTĘPUJACE: GDZIE PODŁACZYĆ CZUJNIK HALLA?? POD JEDNĄZ TYCH 2 KOSTEK KOŁO ZŁACZA DIAGNOSTYCZNEGO?? JESLI TAK TO POD KTÓRA (KOLORY KABELKÓW). BŁAGAM O POMOC!!!
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-07, 10:46
ale to maly problem
jesli zle podlaczysz nic zlego sie nie stanie 1 kostka jest do HALLA druga kostka to czujnik iskry- przewod nalozony na bodajze 1 przewod kabla WNwysokiego napiecia!! jak po podlaczeniu do obu nie odpali szukaj problemu gdzie indziej
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-07, 11:16
byla kiedys na forum rozmowa na temat tego czujnika!! ze niby potrzebny itd ze jak juz jest to niech bedzie kupuje sie go w komplecie przewodow WN np bosch bo janmor jest za tani na takie cos a wiec pal smialo bez niego tez odpli!! jak pisalem jak nie chce problem lezy gdzie indziej
pompa iskra paliwo- wejscie wyjscie, sam wczoraj robilem swapa z m40 na m20 i poszla ze strzalu!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach