BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nokerman
2012-02-05, 19:30
e46 v8
Autor Wiadomość
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2011-02-27, 13:41   e46 v8

Długo zaparkowane- przed warsztatem audi rs4 (gołe i lekkie) sprowokowało mnie do myślenia nad własnym tego typu pojazdem, do tej pory najciekawsze wydawały mi się auta uniwersalne ale zrozumiałem że kompromis nie jest idealnym rozwiązaniem.
Kupiłem więc anglika, wymontowany i sprzedany został silnik oraz wnętrze, teraz powoli gromadzę graty i będę próbował zbudować (mam nadzieję ostatnie dla siebie bmw)

Plan jest taki, auto ma być lekkie w miarę mocne i dopuszczone do poruszania się po drogach publicznych







Most- korpus bmw 750, środek m3 e46





Kilka dni temu udało mi sie rozebrać moją e46-ke, okazało się że auto w mało dostępnych miejscach (zbiornik paliwa, zawieszenie, nakładki progowe) zostało zaatakowane przez korozję.


PODŁOGA
- auto zostało doszczętnie rozebrane, ogniska korozji wyczyszczone, wytrawione. Następnie podwozie zostało wymyte ciśnieniowo odtłuszczone i na nowo zabezpieczone.
W miejscach montażowych tylnego wózka zostały wspawane podkładki zabezpieczające przed pękaniem podłogi.



















Zawieszenie
-wypiaskowane
-pomalowane proszkiem
-wymieniłem wszystkie sworznie, łożyska i tulejki




Koło zapasowe
z uwagi na to że główna chłodnica wody zostanie prawdopodobnie umieszczona w miejscu oryginalnego zbiornika paliwa, zmuszony jestem do zbudowania kanałów którymi odpłynie ciepłe powietrze, dlatego wnęka koła zapasowego została wycięta i zastąpiona nitowaną zaślepką aluminiową




przed dopasowaniem


po


okazało się że tylny oryginalny dekiel do mostu m3 e46 nie jest aż tak bardzo drogi dlatego zastosowany będzie jednak most od m3




wnętrze -klatka

po 2 dniach udało sie usunąć dach i kilogramy wygłuszeń bmw upycha to w e46 w każdym możliwym miejscu















_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 15:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maaaad 



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2011-02-27, 14:23   

daniel325 napisał/a:
auto ma być lekkie

To mi się podoba :spoko:
A które V8 wyląduje pod maską? Zdradzisz? :mg:
_________________
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2011-02-27, 20:04   

ciężko zdradzić ponieważ szczerze powiedziawszy jeszcze nic nie kupiłem, chciał bym żeby było to coś innego wiec nie będzie to żadna z jednostek bmw w tym momencie najciekawszym dawcą z najzgrabniejszą jednostką wydaje sie być corvetta
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
maaaad 



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2011-02-27, 21:02   

Szkoda, że nic z gamy BMW, ale jeśli myślisz o LS7 to rozumiem wybór ;-)
_________________
 
 
kamil328 
WWW. FELGEN-MAN. PL?



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2006
Skąd: lublin
Wysłany: 2011-03-08, 18:38   

mam nadzieje ze sie przejade?
_________________
GERMAN OLD SCHOOL
www. felgen-man. pl
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-03-08, 22:43   

powazny i konkretny project !! :brawo:
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-09, 00:40   

Gratuluję podejścia :spoko: Jak widać na zdjęciach, pogłoski, że E46 strasznie gniją to prawda :|
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-03-09, 09:17   

Profi robota, choć strasznie jestem zaskoczony ilością rdzy :wow:

Może jakaś japońska jednostka? Coś z Supry? :wink:
_________________
Weteran
 
 
 
PaKu 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-03-09, 14:40   

też jestem zaskoczony iloscia rdzy w e46, fakt ze w uk jest inny klimat jak u nas.
Ps. tam m3 e30 w cabrio stała?? Masz może wiecej fotek?
Co do samego projektu to wszystko na najwyszym poziomie.
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2011-03-19, 22:56   

silnik już kupiony więc jak narazie nie ma odwrotu ;) myślałem nad różnymi opcjami ale zostaje przy v8 bo jeszcze nie miałem










wywalę co się da każdy niepotrzebny kabelek z instalacji, zbędne udogodnienia a na koniec zobaczymy czy będzie to jeździć ;)

jest sobota, większość ma wolny dzień a ja w końcu mam chwile na podłubanie przy swojej skorupie (uroczyście obiecuje sobie że to ostatni tak pracochłonny sobotni projekt, trzeba trochę zająć się żoną ;) )
na początek nagrzewnica zostaje tylko wentylator i ciepło


ostatnie prace blacharski - przygotowanie pod szersze koło
















w środę malowanie z zewnątrz , nie wiem na jaki kolor się zdecydować (miał być taki jak w środku ale zmieniam zdanie) rozwarze każdą propozycję (biały i czarny odpada;) )
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2011-03-19, 23:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Grzesiek 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2011-03-20, 10:21   

złoty :roll:
_________________
nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć...
moje smiglo
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=38735
 
 
 
tomcat944 
mental ill



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Cze 2006
Skąd: zielona gora
Wysłany: 2011-03-20, 13:25   

hej,
TA!! zloty - cashmir beige... :)
_________________
do Waskiej lampy trzeba dorosnac...
BERCIK - RIP
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2011-03-22, 23:25   

Czas na hamulce
Prace nad pedal box"em" zrezygnowałem z aluminiowego korpusu (bo podobną wytrzymałość uzyskam wykonując ten element z grubszego materiału a wtedy całość wygląda zbyt ciężko) korpus -stalowy, pedały -alu, ośka- kwasówka
Przygotowałem je pod pompki wilwooda


[url="http://img228.imageshack.us/i/dsc02808tn.jpg/"][/url]
[url="http://img718.imageshack.us/i/dsc02810tn.jpg/"][/url]
[url="http://img845.imageshack.us/i/dsc02813tn.jpg/"][/url]
[url="http://img641.imageshack.us/i/dsc02811tn.jpg/"][/url]
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
maciek3er 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2008
Skąd: WLKP
Wysłany: 2011-05-07, 23:39   

super potencjał projekt ma, z niecierpliwoscia czekam na nowe foty z przebiegu prac :) :brawo:
 
 
starscream 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2010
Skąd: Stalowa Wola/Bandon
Wysłany: 2011-05-08, 00:16   

jak ja kocham takie roboty i projektyod podstaw..............


z niecierpliwoscia czekam na update .................
_________________


"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten na starość będzie skur........m
Zobacz i oceń moje E46 Coupe
http://www.beemka-klub.pl...0&highlight=e46
 
 
 
Pawel735 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2006
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-10-13, 20:41   

Jak się ma ten projekcik ?
_________________
Chcesz mieć coś zrobione dobrze ? To zrób to sam - tylko Tobie zależy na tym, żeby zrobić to dobrze.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17