BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34] Problem z odpalaniem POMOCY
Autor Wiadomość
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2010-11-05, 19:19   [E34] Problem z odpalaniem POMOCY

Witam posiadam BMW E34 2.0 12v z gazem sekwencyjnym.
Problem polega ma tym ze rano na zimnym silniku ciężko odpala (muszę trochę gazu dodać i wtedy załapie ale nie zawsze)
Pytanie co może być tego powodem :?: :?:
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2010-11-27, 16:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PiotrC 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2009
Skąd: Cybinka/Zielona Góra
Wysłany: 2010-11-09, 19:12   

Do niedawna miałem ten sam problem. Wymieniałem czujniki temperatury, impulsów na kole zamachowym, impulsator, czyściłem przepływkę (ścieżkę rezystancyjną), rozprogramowywałem komputer silnika a nawet wymieniłem na inny egzemplarz - efekt? Żadnej poprawy..

Niedawno regulowałem odległość czujnika na kole zamachowym żeby był bliżej niż 1mm od zębów, ale też nic z tego.

W pewną niedzielę rano (po powyższej zabawie z czujnikiem) odpalam na zimno i co? silnik powędrował na 2000 obr/min, podgazówka jedna, kolejna i to samo - 2000.

Wymieniłem krokowca od wolnych obrotów i już 2 tygodnie bez problemów - pali od pierwszego bez względu na temperaturę. Dodam jeszcze, że krokowy nie przycinał się, a cewki miały po 20 Ohm (czyli niby wszystko ok, ale do bani).

Powinieneś pomierzyć wartości rezystancji czujników,przepływki, ewentualnie wartości sygnałów (wskazany oscyloskop) - wartości parametrów są na pewno w NIEZBĘDNIKU TECHNICZNYM,

[ Dodano: 2010-11-09, 19:13 ]
Odpalasz na benzynie? Czy od razu katujesz na gazie :)
_________________
Tylko oryginały - zero podróbek...chyba że chcesz robić jeszcze raz :)
Ostatnio zmieniony przez PiotrC 2010-11-09, 19:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Młody88 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Lis 2010
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-11-10, 07:21   

witam. taki problem jak opisałeś może być spowodowany tym że puszczają ci wtryski gazowe i po całej nocy postoju silnik jest zalany gazem. spróbuj wieczorem zakręcić zawór na butli i wypalić cały gaz z przewodów a rano auto powinno odpalić bez problemu na benzynie:)
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2010-11-26, 21:59   

Zrobiłem tak jak kolega napisał zakręciłem butle i wypaliłem gaz.
Faktycznie odpaliła bunia odpaliła na strzał :D

Tylko pytanie co jest teraz do zrobienia :?: czemu mi zalewa :?:

Proszę o pomoc

Posiadam gaz sekwencyjny
 
 
 
grzesiekd111 
e30 maniack



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Skąd: jaworzno
Wysłany: 2010-11-26, 22:26   

Młody88 napisał/a:
witam. taki problem jak opisałeś może być spowodowany tym że puszczają ci wtryski gazowe i po całej nocy postoju silnik jest zalany gazem. spróbuj wieczorem zakręcić zawór na butli i wypalić cały gaz z przewodów a rano auto powinno odpalić bez problemu na benzynie:)

wymiana wtryskiwaczy gazowych cie ratuje
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2010-11-26, 22:30   

może jakiś elektrozawór nie zamyka :?: :?:
 
 
 
PiotrC 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2009
Skąd: Cybinka/Zielona Góra
Wysłany: 2010-11-29, 22:01   

Zgodnie z przedmówcami: WTRYSKI puszczają. One są na końcu układu gazowego i są ostatnią "barierą" dla gazu. Jeżeli zjawisko prawidłowego odpalania i/lub zalewania gazem jest powtarzalne to musisz wyskoczyć z kaski na nowe wtryski :(

Masz założone filtry gazu fazy ciekłej i lotnej gazu? Jeżeli tak, to warto wymienić. Ja zmieniam co 10tys.km i niestety nieźle są zawalone. Wbrew pozorom w gazie jest pełno śmiecia.
_________________
Tylko oryginały - zero podróbek...chyba że chcesz robić jeszcze raz :)
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2010-11-30, 18:30   

jesli gaszac silnik przejdziesz na benzyne i przez pare sekund popracuje na benzynie tez odpali ze strzalu. wtryski sekwencji nie puszczaja nie wiem o czym wy piszecie!! gaszac silnik musisz miec za bogata mieszanke i z rana odpalajac odpalasz z 2 paliw!! i to jest powod slabego odpalania... popraw mnie jak sie myle i prosze cie sprawdz!!
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-11-30, 19:30   

Sprawdź listwę wtryskową bo z tego co piszesz to przyczyn może być wiele i wcale nie koniecznie to wtryski.Wystarczy wpiąć się w każdą listwę trójnikiem i jednym końcem napompować do ciśnienia około 1,5 atmosfery a pod drugi podpiąć manometr- listwa nie ma prawa puścić ciśnienia.
Jeśli puszczają możesz je doraźnie uratować jakimś WD 40 lub preparatem do czyszczenia przepustnic- najlepiej zalać i poczekać z 24h.
Jeśli to nie wtryski obstawiam walnięty czujnik temperatury powietrza zasysanego w przepływomierzu ale jest to tylko mój strzał na ślepo nie widząc zachowania auta.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 17