BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z M20B20 Pomocy
Autor Wiadomość
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-06, 17:14   Problem z M20B20 Pomocy

Witam Mam problem z silnikiem M20B20.
Nie pracuje równo strasznie nim rzuca, na niskich obrotach nie chodzi na wszystkich garach
świece są czarne śmierdzi z wydechu benzyną

jaka może być przyczyna

krokówka dobra i przepływka tez
 
 
 
paluh 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2010
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-01-06, 17:43   

sprawdz listwe wtryskowa. :wink:
 
 
 
rajoo 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2008
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-06, 18:23   

kable, kopułka, palec

luzy zaworowe
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-01-06, 18:35   

przepływomierz, otwórz go i przetrzyj tą ścieżkę po której chodzi ta blaszka(możesz użyć dw40)

pozdro
 
 
pw 


Dołączył: 12 Gru 2008
Skąd: janow lubelski
Wysłany: 2011-01-06, 19:49   

podpinam sie pod temat mam te same objawy co kolega. Ja w swojej e30 m20b20 wymienilem juz listwe wrtyskowa silniczek krokowy to juz chyba 2 przeplywomierz tez wymienilem pompke paliwowa tez nowa regulatro napiecia tez nowy kopulka i palec wporzadku. POmozcie..

[ Dodano: 2011-01-06, 19:50 ]
a i zawory tez zostaly wyregulowane
_________________
Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
 
 
maciek325i 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 20 Mar 2009
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-01-06, 20:06   

Kolega Mareczek,zapomniał dodać że zmieniał silnik a cały osprzęt w starym silniku wcześniej działał wporządku.
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-06, 20:42   

tak dokładnie było jak napisał kolega maciek325i

zmieniałem silnik ale cały osprzęt działał wcześniej na starym silniku

zmieniałem cały słupek (czyli blok+głowica) a reszta została moja była sprawna w 100%

[ Dodano: 2011-01-07, 09:41 ]
Panowie tylu tu znawców BMW i nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie :?
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-07, 13:03   

panowie czujnik temperatury wody !! ale nie ten co idzie na deske tylko ten 2!! ten glebiej wsadzony w glowicy!! na 100%
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-07, 13:12   

a co ma czujnik temperatury z telepaniem silnika??
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-07, 13:18   

jesli jest uszkodzony i pokazuje -20* komputer podnosi mu mieszanke automatycznie jak mapa fabryczna kaze... wtedy go zalewa czarne swiece i telepanie nie moc przepalenia powoduje ze wyglada jakby nie chodzil na wszystkich garach!! powtykaj kostki pare razy moze nie laczą
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-07, 14:11   

kolega maciek325i napisał ze że zmieniał silnik a cały osprzęt w starym silniku wcześniej działał wporządku.

czujniki są nowe jak go odłączę to wchodzi na obroty tak na 2tys
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2011-01-07, 14:18   

a dobrze dobrane!! macie cos zeby podlaczyc kompa na wizualizacje danych z ECU ?? rozwiaze sprawe !! jak dla mnie jak wszystko inne podmienione to tylko czujnik wody
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-07, 14:32   

ale czujnik mam nowy mam tez dwa stare ale one są dobre na 100% bo chodziły na tamtym silniku

Moze cos z zaworami??
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-07, 14:42   

a sprawdz czy nie masz gdzies dziury w dolocie (gumowa rura) moze gdzies łapie "lewe" powietrze?
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-07, 14:46   

wszystko sprawdzałem 100razy szczelne

to wszystko chodziło na tym starym silniku bez zarzutów
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-07, 15:22   

to sprawdx kompresje na cylindrach... nic innego mi do głowy nie przychodzi.
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
pw 


Dołączył: 12 Gru 2008
Skąd: janow lubelski
Wysłany: 2011-01-07, 16:56   

u mnie dzis odkrylem za jak przydkam reko filtr powietrtza to ciagnie lewe z tych rorek co do serwa ida dwie takie przy przepustnicy zasysa. ale sparwdze tez ten czujnik.

[ Dodano: 2011-01-07, 18:52 ]
a jak odlacze ten czujnik to jakie powinny byc objawy ? po czym poznac ze czujnik jest ok ?

[ Dodano: 2011-01-08, 23:15 ]
przepustnica(czyli przewody co do niej ida) uszczelnione tylko teraz sasysa gdzies kolo serva... a silnik dalej chodzi jak chodzil...
_________________
Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-09, 08:57   

witam was okazało się u mnie ze były podparte zawory na 4 cylindrach dlatego tak kulał ale jeszcze mam problemy z wolnymi obrotami :( strasznie skaczą
 
 
 
pw 


Dołączył: 12 Gru 2008
Skąd: janow lubelski
Wysłany: 2011-01-09, 15:48   

u mnie zawory byly regulowane to nie powinno byc z tym problemu robione bylo to niedawo jakies dwa tygodnie temu
_________________
Kupie wtryski do m20b20 / m20b25
 
 
MARAS 
plecak doświadczeń



Pomógł: 45 razy
Dołączył: 02 Kwi 2004
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-01-12, 14:32   

a sonda lambda żyje?? wystarczy że zjara się w niej grzałka a już potrafi na zimnym kulawo pracować nie trzymać obrotów zalewać paliwem i kopcić na czarno nie przepalonym paliwem
_________________
Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
 
 
 
Mareczek 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: WaWa
Wysłany: 2011-01-12, 21:23   

a jak sprawdzić sondę??

dziś zauważyłem ze jak silnik się rozgrzeje to swojej temperatury to chodzi już równo :?

może za duży luz na zaworach ustawiłem :?:

[ Dodano: 2011-01-12, 21:29 ]
i jeszcze jedno na zimnym pali mi dobrze a na ciepłym muszę ją kręcić tak z 10sekund :?
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-19, 20:41   

hehe ile ludzi tyle wyników.... ale kapryśne te nasze smigiełka...
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Ostatnio zmieniony przez Lewy066 2011-01-19, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 16