Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-19, 09:17
reskaxD napisał/a:
Podejrzewam ze rozrząd się przestawił
Podejrzewam że prędzej skopałeś kolejność przewodów zapłonowych niż przestawił się rozrząd.
reskaxD napisał/a:
jak mogę cewkę sprawdzić ?
Zależy jakie masz cewki. Jeżeli takie w kwadracie 2x2 to po prostu zamieć wtyczki oraz przewody działających cylindrów na te które nie działają i zobacz co się dzieje. Jeżeli masz 4 cewki w rzędzie to chyba nic nie zrobisz. Najlepiej podmienić wszystko.
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-19, 10:53
reskaxD napisał/a:
mam 4 cewki
IS ma 4 cewki, ja to wiem chodzi tylko o ich układ. Jeżeli cewki są w układzie 2x2 z 4 wtyczkami to możesz poprzemieniać wtyczki i przewody, jeżeli cewki masz 4 w rzędzie w plastikowej obudowie z jedną wkręcaną wtyczką to tak już ich nie sprawdzisz tylko musisz podmienić.
a jeszcze mam taka oznakę ze jak wyjmę fajke z tych garkow co chodza zostawiam fajki tylko na tych co nie chodza i przez chwilę zakręcę rozrusznikiem to po chwili strzela i to mocno aż ogien z rury poszedł . A jeszcze jedno możesz podać mi prawidłowe podłączenie cewek z garkami tak dla pewności u mnie ktoś tam już numerowal cewki
a co ze swiecami???? ja bym proponowal nowe swiece i kable tylko nie te za 80zł z tesco. Jaka byla przyczyna tego zaniemania???? nie masz czasem oleju w tych tulejach co sa swiece ??? nie ma tam przebicia???? a moze stalo sie tak przy redukcji z 5 na 2 zamias 4 hehehe
jak jak zamieniłem to nic żadnej reakcji jak przed zamianą świece nowe kable drogie oleju tam nie ma na łańcuszku też moze się przestawic któraś zebatka albo napinacz mógł pasc albo wyciągnięty łańcuszek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach