BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e36] 1.8is m42 nie pali na dwa gary
Autor Wiadomość
reskaxD 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: zdw
Wysłany: 2011-07-18, 20:15   [e36] 1.8is m42 nie pali na dwa gary

witam jak w temacie auto nie pali na pierwszy i trzeci gar od strony chłodnicy co moze byc przyczyna ?? ?
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-09-05, 12:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-18, 20:42   

Prawdopodobnie cewki zapłonowe. Przewody, świece. Nie ma tu wróżek, nie dostaniesz konkretnej odpowiedzi.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Grzesiek 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2011-07-18, 21:11   

tez bym obstawial cewki ;/
_________________
nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć...
moje smiglo
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=38735
 
 
 
reskaxD 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: zdw
Wysłany: 2011-07-19, 07:33   

kable wsadziłem inne jak mogę cewkę sprawdzić ? tylko powiem ze iskra jest na każdym garnku. Podejrzewam ze rozrząd się przestawił
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-19, 09:17   

reskaxD napisał/a:
Podejrzewam ze rozrząd się przestawił


Podejrzewam że prędzej skopałeś kolejność przewodów zapłonowych niż przestawił się rozrząd.

reskaxD napisał/a:
jak mogę cewkę sprawdzić ?


Zależy jakie masz cewki. Jeżeli takie w kwadracie 2x2 to po prostu zamieć wtyczki oraz przewody działających cylindrów na te które nie działają i zobacz co się dzieje. Jeżeli masz 4 cewki w rzędzie to chyba nic nie zrobisz. Najlepiej podmienić wszystko.
_________________


E30 + E91
 
 
 
reskaxD 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: zdw
Wysłany: 2011-07-19, 10:02   

mam 4 cewki a kabli raczej nie pomyliłem bo
działo się to zanim się tego dotknąłem jak by paliła na wszystkie to bym się nie tykal
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-19, 10:53   

reskaxD napisał/a:
mam 4 cewki


IS ma 4 cewki, ja to wiem chodzi tylko o ich układ. Jeżeli cewki są w układzie 2x2 z 4 wtyczkami to możesz poprzemieniać wtyczki i przewody, jeżeli cewki masz 4 w rzędzie w plastikowej obudowie z jedną wkręcaną wtyczką to tak już ich nie sprawdzisz tylko musisz podmienić.
_________________


E30 + E91
 
 
 
reskaxD 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: zdw
Wysłany: 2011-07-19, 12:38   

no mam 4 wtyczki dzisiaj podmienie ale jak by cewka padla to dawała by iskrę bo iskra jest
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-19, 12:43   

reskaxD napisał/a:
to dawała by iskrę bo iskra jest


Może być za słaba :wink:
_________________


E30 + E91
 
 
 
reskaxD 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: zdw
Wysłany: 2011-07-19, 13:23   

a jeszcze mam taka oznakę ze jak wyjmę fajke z tych garkow co chodza zostawiam fajki tylko na tych co nie chodza i przez chwilę zakręcę rozrusznikiem to po chwili strzela i to mocno aż ogien z rury poszedł . A jeszcze jedno możesz podać mi prawidłowe podłączenie cewek z garkami tak dla pewności u mnie ktoś tam już numerowal cewki
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-07-19, 13:32   

Wszystko masz ponumerowane, cewki na plastikwej osłonce, przewody są ponumerowane, a cylindry 1, 2, 3, 4 od chłodnicy
_________________


E30 + E91
 
 
 
reskaxD 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: zdw
Wysłany: 2011-07-19, 18:56   

u mnie na tej plastikowej obudowie ni sa ponumerowane cewki . pozamienialem tee wtyczki i przewody i nic co jszcze moge sprawdzic przed rozrządem
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-07-20, 16:55   

Nieszczelne zawory , jeśli elektryka odpada . Rozrząd na łańcuchu , więc musiałbyś mieć woła aby go przestawić.
Czy auto jeździ na gazie?
_________________
Coś się stało że się ze...ło
Ostatnio zmieniony przez Vindevil 2011-07-20, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Grzesiek 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2011-07-20, 19:58   

a co ze swiecami???? ja bym proponowal nowe swiece i kable tylko nie te za 80zł z tesco. Jaka byla przyczyna tego zaniemania???? nie masz czasem oleju w tych tulejach co sa swiece ?? ??? nie ma tam przebicia???? a moze stalo sie tak przy redukcji z 5 na 2 zamias 4 :] hehehe
_________________
nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć...
moje smiglo
http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=38735
 
 
 
reskaxD 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: zdw
Wysłany: 2011-07-21, 08:23   

jak jak zamieniłem to nic żadnej reakcji jak przed zamianą świece nowe kable drogie oleju tam nie ma na łańcuszku też moze się przestawic któraś zebatka albo napinacz mógł pasc albo wyciągnięty łańcuszek
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-07-21, 10:09   

A ciśnienie w cylindrach sprawdzał , he?
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17