BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30]szwankuje zasilanie pompy paliwa oraz sama pompa 1.6
Autor Wiadomość
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-03, 21:03   [e30]szwankuje zasilanie pompy paliwa oraz sama pompa 1.6

Witam, mam problem ze swoim bmw e30 1.6 od czasu do czasu nie ma zasilania na pompe paliwa lub sama pompa przestaje działac. po podpięciu na "krótko" również nie działa, a po podaniu napięcia na szczotki pompa znów zyje. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale jednoczesnie padł centralny zamek.
proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-11-06, 11:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maaaad 



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Turek
Wysłany: 2012-11-04, 00:56   

Obadaj przekaźnik pompy paliwa.
_________________
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 08:30   

a gdzie jest i który to dokładnie przekaznik bo nie jestem pewien
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-04, 08:46   

tygrysek, Na podszybiu masz 3 przekaźniki pod tym plastikiem osłaniającym wiązkę. Przekaźnik pompy to chyba ten do który ma 4 kabelki.:
zielono-fioletowy, brązowo - zielony, czerwony i czerwono-biały
Najłatwiej będzie jak będziesz po kolei wszystkie wyjmował aż pompa przestanie pracować. Potem drutem połącz pin 87b i 30 to pompa zacznie pracować bez przełącznika na stałe.
_________________


E30 + E91
Ostatnio zmieniony przez Cypisek 2012-11-04, 08:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 09:23   

ok dzieki sprawdze tą opcje i napisze co i jak

[ Dodano: 2012-11-04, 10:01 ]
zrobiłem tak i po zmostkowaniu prąd na wtyczce jest cały czas..
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-04, 10:09   

tygrysek napisał/a:
zrobiłem tak i po zmostkowaniu prąd na wtyczce jest cały czas..


No ma być, ale czy pompa działa?
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 10:11   

po kościele sprawdze bo musze jakoś bezposrednio na szczotki napięcie podac, inaczej nie reaguje
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-04, 10:13   

Jak nie reaguje po zwarciu pinów to znaczy że z pompą coś nie tak. Pompę masz pod kanapą, odkręcasz dekielek i tam jest wtyczka 2 pinowa.
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 10:16   

no tyle wiem ponieważ pompe wymontowałem gdyz nie chciała działac po podaniu napięcia na te słupki tylko po podniu na szczotki

[ Dodano: 2012-11-04, 10:17 ]
bede w domu po 12 to to sprawdze i napisze co i jak ok
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2012-11-04, 10:32   

pompa moze krecic ale moze nie dawac odp. cisnienia . wez tez to pod uwage
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 12:22   

zgadzam sie z tym , ale jesli pompa zacznie działac to silnik czodzi dobrze..

[ Dodano: 2012-11-04, 14:11 ]
podłaczyłem tą pompe tak jak mi radzili tutaj wczesniej czyli zmostkowałem piny i chodzi juz 20min i nic sie nie dzieje, nie wyłącza sie ani nic.. Przekaznik tez sprawdzałem i reaguje na napięcie. Czy jest mozliwosc ze po drodze jest jakies zwarcie które niszczy pompe?
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-04, 14:24   

tygrysek napisał/a:
Czy jest mozliwosc ze po drodze jest jakies zwarcie które niszczy pompe?


Skończyło by się to spaleniem bezpiecznika i tyle.
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 14:42   

po jeżdzie próbnej opisze efekty. a czy padnięcie centralnego zamka moze miec z tym jakiś związek??
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-04, 17:20   

chyba niebardzawo :wink:
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 17:23   

a co moze byc przyczyną padnięcia tego zamka?
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-04, 17:31   

Przyczyną może być np padnięty sterownik centralnego lub któryś siłownik.
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 17:33   

zaden siłownik nie reaguje bez względu na to którym zamkiem zamykam czy jednymi drzwiami czy drugimi

[ Dodano: 2012-11-04, 17:54 ]
mam jeszcze takie pytanko. jechałem teraz i autko nie chciało sie zbierac na obroty powyzej 2tys, po prostej jeszcze wyczodiło ponad 2 ale pod górkę było dwa i jechało strasznie powoli. czy to moze byc spowodowane malym cisnieniem paliwa?
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-04, 17:58   

tygrysek napisał/a:
górkę było dwa i jechało strasznie powoli. czy to moze byc spowodowane malym cisnieniem paliwa


jak najbardziej.
_________________


E30 + E91
 
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-04, 18:04   

czyli pompa do wymiany tak??

[ Dodano: 2012-11-04, 18:30 ]
A tak wgl to jesli ktos wie gdzie mozna nabyc dobre urzywane i nie drogie częsci to niech da znac. Z góry dzięki

[ Dodano: 2012-11-05, 19:37 ]
a czy wtryski mogą sie nie otwierac i czy to moze niszczyc pompki??
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2012-11-06, 08:02   

Cytat:
a czy wtryski mogą sie nie otwierac i czy to moze niszczyc pompki??


Wtryski i tak są większość czasu pracy silnika zamknięte więc nie są przyczyną padnięcia pompy.
_________________
E39 530d 00r
Ostatnio zmieniony przez Artur C. 2012-11-06, 08:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tygrysek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lis 2012
Skąd: rzeszów/gromnik
Wysłany: 2012-11-06, 16:12   

a czy wie ktos gdzie moge kupic dobrą pompe i nie drogo??

[ Dodano: 2012-11-06, 16:22 ]
a jeszcze takie pytanie, jakie powinno byc prawidlowe cisnienie w pompie paliwa?

[ Dodano: 2012-11-09, 13:21 ]
wie ktos moze czy firma MOTORISIERUNG Technik Muller (MTM) to dobra firma i czy warto kupic pompe paliwa tej firmy?

[ Dodano: 2012-12-07, 19:32 ]
wymieniłem pompe na nową i silnik działa jak złoto. dziękuje za wskazówki :spoko:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16